Pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak zarejestrować nowe konto w serwisie Bolt.pl?

Aby zarejestrować nowe konto w serwisie Bolt.pl, należy skontaktować się bezpośrednio z centralą firmy. Założenie i aktywacja konta następuje po wcześniejszej weryfikacji lienta oraz ustaleniu szczegółowych warunków współpracy. Takie rozwiązanie zapewnia możliwość przedstawiania oferty lepiej dopasowanej do potrzeb Klientów oraz zwiększa bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji.

Czy aktywacja nowego konta jest darmowa?
Tak, aktywacja konta Klienta jest darmowa, jednak jedynym sposobem na założenie nowego konta użytkownika serwisu Bolt.pl jest bezpośredni kontakt z naszą firmą. Dzięki weryfikacji danych oferujemy wysoki komfort obsługi z możliwością zapamiętywania spersonalizowanych ustawień, np. danych adresowych Państwa firmy, co znacznie ułatwia i przyśpiesza proces składania zamówienia.

Informacje

Pomoc zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli zamierzasz się z nami skontaktować, zobacz czy odpowiedź w twojej sprawie nie znajduje się już na liście obok. Jeśli nie uzyskałeś w ten sposób odpowiedzi, prosimy o kontakt.

Skontaktuj się z nami

Logowanie

Zaloguj się